21.5.16

Ik ben ik en jij bent jij.


De gouden zonnestralen bereiken mijn haren. Een lichte reflectie van het zonlicht zorgt ervoor dat ik omringd word met goud. Het is als een extra warm beschermlaagje. Wat een heerlijk gevoel.
Een niveau lager van mij bevindt zich een lange uitgestrekte weide met bloemen. Ook zij worden omringt door goud. Mijn ogen kunnen het einde niet waarnemen en zien een denkbeeldige lijn waar de aarde de lucht lijkt te raken.









Kleedje: Zara ~ Jeansvest: Vintage ~ Zonnebril: Forever 21

Ik vind het een beetje gek om mijn volledige gezicht te laten tonen op mijn blogje. Meestal zie je enkel de zijkant van mijn gezicht, ik wou eens iets nieuws uitproberen. Zo bij deze. :)

Ik ben ik en jij bent jij. Wees nooit bang om jezelf te zijn.

17 opmerkingen :

  1. Heel erg mooie foto's! Leuk dat je zo eens wat anders uitprobeert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat zijn deze foto's mooi! Ik wil ook nog heel graag een keer foto's maken in zo'n veld. Het geeft zo'n fijne sfeer :). En je bent heel mooi dus leuk dat je je volledige gezicht toont, hihi. Trouwens wat heb je een gave zonnebril! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe mooi zijn je foto's Klaartje, wow! Ze hebben echt een zalige sfeer, oh. Ik wil echt dringend ook nog eens op pad om het gouden uur vast te leggen, want nu is dat echt op perfecte tijdstippen wanneer ik daar ook echt tijd voor heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gezichtje hoor! Fijn fijn die gouden zonnestralen. Heel mooi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een heel knap gezicht hoor die mag best gezien worden! Het zijn echt hele mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Klaartje wat ben je mooi zeg! En zulke fijne fotootjes<3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh WAUW. Wat een heerlijke, prachtige, fijne foto's :) yay voor de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die foto's zijn echt prachtig! zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een prachtige foto's en een hele mooie jij! Mooi levenslesje ook! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's! Echt heel mooi licht ook, waardoor ze zo'n fijne vibe krijgen. Ik ontdekte net pas via je Instagram dat je ook een blog hebt, en ik ga je meteen volgen, want je blog is echt net zo leuk als je insta!

    Liefs, Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je ziet er prachtig uit, en wat heb je dit ook prachtig geschreven.
    ik kom helemaal in de zomerse sferen als ik dit lees en zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooie foto's! Erg mooie belichting en een hele leuke outfit draag je!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw je foto's Klaartje! WAT MOOI!! En ik snap je ''awkward momentje over je foto's van je gezicht'' want ja anoniem weet je wel haha. Maar je staat er zo leuk op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt allemaal voor jullie lieve opmerkingen! :) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat ben je mooi <3 Prachtige fotootjes Klaartje.

    BeantwoordenVerwijderen