25.5.16

Ik heb flapjes!


Ik placeer een klein dansje en de franjes van mijn flapjes dansen vrolijk met me mee. Door de zon schitteren de blinkertjes 'neiger' dan normaal. Ik vind ze geweldig, cool, fantastisch, prachtig! Ik hou van flapjes.







Ik liep al een tijdje gek van de franjes trend, maar ik noem ze liever flapjes voor aan mijn schoenen. Onlangs zag ik ze in een winkel liggen voor 50 euro. Ik dacht 'hallo kroket' dat is toch een beetje duur en liet ze aan me voorbij gaan. Toen dat mijn mama zei dat ze leuke flapjes gevonden had in de winkel voor (maar) 15 euro sprong ik een gat in de lucht. Een paar dagen later hingen deze flapjes al aan mijn schoenen. Ze blinken, ze zijn kleurrijk, ik hou van ze! Ik ging er misschien nog kopen maar ik dacht plots: 'hey, kan ik die eigenlijk niet zelf maken?' en dat ga ik dus proberen. Binnenkort kunnen jullie een post vinden met mislukte of gelukte flapjes. Ik zal het jullie wel vertellen.

Wat vinden jullie van de franjes trend? 
O ja als je het wil weten waar mijn flapjes vandaan komen; ze zijn van Tims

16 opmerkingen :

  1. Wat zijn ze leuk en kleurrijk! Ik ben benieuwd of het je lukt om ze zelf te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ZE ZIJN ZO WIJS! Ik wil ze ook het liefst zelf maken, maar die van jouw zijn al zo perfect... Misschien koop ik ze wel gewoon hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er nu echt zo lief uit! Ze doen me echt een beetje aan een cup cakeje denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ze zijn echt heel gaaf! I love franjes enne ik ben heel benieuwd of het je lukt om de flapjes zelf te maken. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat leuk! Staat heel tof. Leuk die glitters ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke franjes zeg, zo lekker vrolijk!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die flapjes zijn echt zooo leuk bij je schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh, ik houd hier zo ontzettend van, ik heb echt een trui die hierbij goed kan matchen ook haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh dat ziet er zo leuk uit! Dat maakt je schoenen al meteen weer wat anders, vooral deze met glitter, zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat zijn ze leuk. En het ziet er ook echt super schattig uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, hoe leuk! Ik weet alleen niet of het bij mijn schoenen past, maar dan pas ik het gewoon. En ik ben ZO benieuwd naar je DIY! Wie weet maak ik ze zelf dan (Ookal ben ik op creatief vlak echt super slecht, dat verhaal heb je nog tegoed, haha.)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaa dit vind ik echt leuk! Deze zijn nog specialer door die glittertjes! Ik ben benieuwd of de DIY gaat lukken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat vrolijk zeg. Je schoenen worden echt gelijk totaal anders.

    BeantwoordenVerwijderen