6.6.16

Vooruitzichten


Ik word wakker. In mezelf denkend zeg ik dat ik uit mijn bed moet komen. Nog half slapend sleur ik de lakens van mijn lijf. Het katoen kreukelt in mijn handen. Een voet bereikt de grond en ik wil al weer terug naar mijn warme bed.
Nee, opstaan zeg ik tegen mezelf. Nu staan beide voeten op de grond en ik zet me recht om mijn rolluiken te openen. Voor mijn neus spreidt de mist zich over het ochtendlandschap. Weer een grijze dag. Ontbijt kan me nog redden.









De laatste tijd leef ik nogal op stress want ja, die vervloekte examens komen eraan. Ik heb er echt geen zin in, maar zeg nu eerlijk: wie heeft daar nu wel zin in? 
Om de moed erin te blijven houden kijk ik al uit naar de dingen die na de examens komen. Nu ga ik jullie vertellen wat die dingen zijn. ;) 
Dus allereerst: ik heb een vakantiejob. Ik kan het zelf moeilijk geloven maar dit is dus mijn eerste stapje in de volwassen wereld en weet je, ik zie het echt zitten. 
Het andere leuke is dat mijn vakantiejob aan de zee is. Mijn ouders hebben daardoor besloten om een maand een appartement te huren aan de zee en dat zie ik dus al helemaal zitten! 
Met deze leuke vooruitzichten in het achterhoofd hoop ik de examens aan te kunnen, het zal wel moeten. 

Het ontbijtje dat je op deze foto's ziet is eigenlijk gewoon een bord vol met yoghurt en heel veel fruit, erg lekker en het vult nog eens goed ook. Een aanrader. 

Een fijne dag gewenst aan iedereen!


14 opmerkingen :

  1. Wat zijn je foto's prachtig Klaartje! Je foto's zijn zo mooi en scherp! En wat leuk dat je een vakantiebaantje neemt, mogen we ook weten wat voor een baantje? Heel veel succes met je examens, het gaat je lukken <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super! Ziet er heerlijk uit. Aan de zee is het immers altijd heerlijk, hmmm. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er heerlijk uit! Oh, een vakantiejob aan zee?? Hoe leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat tof vakantie werk AAN ZEE! klinkt heel tof, wat ga je precies doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dit er heerlijk uit! En supertof zeg, een baantje bij de zee en dan ook nog eens een maandje in een appartement aan de zee, heerlijk<33

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je schrijft zo leuk Klaartje! Een vakantiejob aan de zee is echt een droom... Wat ga je doen? Je wordt toch geen redder he? Ik zie je al op het strand staan in zo'n rood pak hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk niet dat ik de geschikte persoon ben voor redder te zijn, haha! ;) Het is niet zo spannend (of misschien wel?) als redder zijn maar wel heel leuk: ik mag in een kledingwinkel werken in Nieuwpoort. :D

      Verwijderen
  7. (Ik wilde het ook vragen, maar Lise was me al voor.) Zalig in een kledingwinkel, iets typisch voor jou, haha. ( : kan je de klaten wat mode advies geven! En jij hebt geluk dat je al een baantje hebt, ik ben nog steeds hopeloos op zoek. Ach, ik vind wel wat! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW wat zijn de foto's mooi, zeg! En het ziet er ook heel lekker uit allemaal :). Heel veel succes met je laatste examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh dat ontbijtje ziet er echt heerlijk uit! En wat een geluk heb je, een baantje aan de zee! Even doorzetten en dan zit je al in het vakantiehuisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmm... Jummy zo'n fruitig ontbijtje! En wat leuk van je vakantiebaantje! Aan zee! Heerlijk! Succes met het laatste schoolwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hmm yummie zo'n ontbijtje. Wat een leuk vakantiebaantje, heerlijk zo aan zee!
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hmm, heerlijk ontbijtje! Succes nog, gelukkig komen er fijnere dingen aan :)

    BeantwoordenVerwijderen