23.8.16

1 jaar Projekt 16

Precies 1 jaar geleden besloot ik om een nieuwe start te maken. Ik wou ontdekken wie ik zelf was, wat ik graag doe en ik wou nieuwe ervaringen opdoen.



Door deze blog heb ik een grote liefde voor fotografie ontwikkeld, ik heb fantastische meisjes ontmoet die ik ondertussen mijn vriendinnen mag noemen en heb dingen gedaan die ik misschien nooit zou doen.

Ik heb 195 lezeressen die mijn avonturen lezen, wat een geweldig aantal is. Ik word vrolijk van jullie geweldig lieve reacties en jullie verhalen die jullie met me delen. Jullie zijn allemaal prachtig en uniek want zonder jullie zou Projekt 16 niet Projekt 16 zijn. Dankjulliewel!

Projekt 16 is niet enkel voor mezelf maar het is ook een project voor iedereen.
We zoeken toch allemaal wel een beetje wie we zijn?

14 opmerkingen :

  1. Gefeliciteerd lieve meid! Hopelijk blog je nog veel langer en ontdek je nog veel meer! Je foto's zijn prachtig trouwens :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow klaartje ik had je niet herkend??? En inderdaad, iedereen heeft zo zijn eigen projectje, hihi. Je wilt niet weten hoe blij ik ben om jou ook een lief vriendinnetje te noemen, blijven gaan meid, je groeit zo hard! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Klaartje! Vandaar dat je blog Projekt 16 heet haha, nog nooit bij nagedacht eigenlijk ;) Hopelijk ga je nog lang door met bloggen!<3 Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leeuk! Gefeliciteerd! En ik hoop dat je nog heel lang zo doorgaat, want je foto's zijn echt prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd tijd voor taart! Je blog is nog steeds hartstikke tof en ik hoop dat er over een poosje ook een 0etje achter die 1 mag komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkige verjaardag Projekt 16! Er mogen nog vele jaartjes bijkomen :) Ik ben echt blij dat je deze blog bent begonnen, anders had ik je misschien nooit ontmoet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Die foto's zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met het 1-jarige bestaan van je mooie blog, mooi stukje heb je geschreven! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gedaan Klaartje!! Ik hou van je schrijfstijl en je fotos zijn prachtig!! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een prachtige foto's!! En gefeliciteerd met het 1 jarige bestaan!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi :) I'm Iwona and I am a blogger and illustrator :) I just found your blog, which is interesting and cute:) I really like it :) I would like to show you my blog and my illustrations and If you get a second, I' d love to hear your thoughts on topic my illustrations and blog:) I greet:)

    http://fabricandcolor.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh heel hard gefeliciteerd! Ik ben zo blij dat je je de beslissing toen had genomen om deze blog te maken. Hij is niet alleen leuk om te lezen, maar zonder de blog zouden we elkaar nooit hebben leren kennen! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh ook al ben ik laat: GEFELICITEEEEERD!!! Je blog is echt superleuk, je foto's zijn prachtig en wat een lief stukje <3

    BeantwoordenVerwijderen