21.9.16

Instameet in Leuven met Lise en Britt

Wanneer mensen samen komen met eenzelfde passie, ontstaat er iets unieks. Er is dan een gevoel van eenheid. Wanneer je dan met de juiste personen op de juiste plaats bent, dan wordt het één hele gezellige boel en worden er herinneringen gemaakt die je nooit zal vergeten.

Samen met Lise en Britt, ben ik naar een instameet geweest in Leuven. Na tal van problemen in het station van Leuven ( Ik bespaar jullie de moeite, weet gewoon dat het station van Leuven een doolhof is) zagen we eindelijk elkaar weer na een veel te lange tijd en ik was zo blij dat ik ze weer terugzag. 

We bezochten een gebouw waar ik de naam niet meer van weet, maar het had een soort van cinemazaal met tal van kleurrijke stoeltjes, een dak met uitzicht en leuke ruimtes.  En als je denkt dat dat het beste was dan ben je verkeerd, want schuin over dit gebouw stonden er een drietal oude vervallen gebouwen waar we natuurlijk foto's moesten trekken. We kropen door een gat om het gebouw te bereiken en lieten ons verwonderen wat er voor ons stond. 














Niet alleen hebben we foto's getrokken maar hebben we (of ik, want Britt en Lise kenden ze al) nieuwe mensen ontmoet als Lau (@lau_van_herpen) , Bjorn (@bjornverdonk), Hanne (@hannegrbt) en Lennert (@lennertmadou). (Dat Lennert en Hanne er waren op de meeting was een grote verrassing voor mij want stiekem ben ik echt 'fan' van hun werk + ze zijn super vriendelijk.)

Het was zo een gezellige dag en zou hem zo over willen doen, op naar de volgende meeting!
 PS: Wat vinden jullie van onze 'serieuze' foto?

17 opmerkingen :

  1. Meetings zijn altijd leuk en deze klinkt ook onwijs gezellig. Mooie foto's heb je gemaakt, zeg. Heel gaaf hoe je op die foto van Britt hebt gespeeld met het licht. Supertof! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah dit ziet er zo gezellig uit!! De foto's zijn prachtig zoals altijd en het is zo leuk om mee te kijken (en als het ware ook bij de meeting aanwezig te zijn). Foto's waarop Britt en Lise poseren (wat ze echt geweldig doen) zijn zo leuk om te zien! Het geeft zo'n gevoel alsof ik er ook bij was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klaartje, godddddd, deze foto's zijn zot zot zot mooi!!!!!! (dit maakt me serieus echt heel erg jaloers want ieuw uit de mijne is er haast niks speciaals gekomen) Die groepsfoto, oh, je wilt niet weten hoe blij ik ermee ben, die is ZO leuk! Het was een onvergetelijke dag oh. (Kunnen we terug? En gelijk heel dat gebouw verkennen? Dan bak ik taartjes die we in de hoogste toren kunnen opeten.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave foto!! En er waren inderdaad mensen van wie ik hun werk bewonder haha, superleuk om die dan te ontmoeten. En wat is Britt toch een mooie meid zeg, wauw<3 XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf die gekleurde stoelen! Tof zo'n meeting met ook nog jongens. Heel leuk om te zien! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuw wat heb je prachtige foto's gemaakt! Echt wauw! En de plekken waar jullie waren zien er echt heel fotogeniek uit. Hoe leuk zijn die stoeltjes?!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt prachtige foto's! (waar staan die stoeltjes dan??)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die laatste foto is gewoon zo vet echt te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooh Klaartje je foto's zijn zo mooi! Vooral die van Britt met de fiets en (dit heb ik al eens gezegd maar het mag gerust twee keer gezegd worden) die van Lau in dat gebouw!! Kei mooi!! Wordt fotograaf Klaartje, echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowie, wat heb je mooie foto's getrokken! En 'de serieuze foto' is echt goed gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw echt prachtig! Echt elke foto is gewoon perfect! Ik vind het zo jammer dat ik er ook niet bij kon zijn! Volgende keer ben ik er zeker! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het ziet er zo fijn uit, lijkt me een heerlijk dagje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw, wat een gave foto's! Het sfeertje op de foto's is perfect gewoon. En die gekleurde stoeltjes, leuk leuk leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen