23.8.17

2 jaar Projekt 16: hoogtepunten in 16 seconden


10 opmerkingen :

  1. wauw guurl! zoveel complimenten voor dit gifje met deze geweldige foto's!! je hebt echt hele mooie dingen gedaan en gemaakt deze twee jaar. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Megaleuk en origineel dit, heel tof zo'n snelle terugblik! Gefeliciteerd met je blogverjaardag!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof om zo te zien! Wat een mooie foto's ook allemaal :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw heel leuk gedaan!! Volgens mij heb ik je gif 3 keer bekeken ofzo haha. De foto's zijn zo mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi dit! Echt heeel mooie foto's maak je! En gefeliciteerd natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil dit kunnen stopzetten!!! aah gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh ik hou van je gif'je,ik hou echt van je foto's, ze zijn altijd zo moooi! & nog gefeliciteeeerd met je blogbday! (laat, i know)

    BeantwoordenVerwijderen