11.9.17

Sorry Ernesto jij kan niet mee.

De langste zomer ooit is gewoon voorbij. En ik wil het nog niet beseffen. Ik zie de bomen kleuren en de eerste herfstblaadjes vallen. Dagen worden weer korter. Ik heb er gewoon geen zin in. Ik wil baden in gouden zonnestralen, wegdromen bij een hemelsblauwe lucht. Mijn zonnebril op mijn neus zetten en gewoon wat lanterfanten. Echter is de realiteit anders en Ernesto kan niet mee. 



Het schooljaar begint volgende week en ik wou dat de vakantie eeuwig kon blijven duren, maar dat gaat niet. Ik heb wel wat stress voor dit schooljaar, het zal een totale vernieuwing zijn. Uiteindelijk zal ik me wel aanpassen want ik heb wel zin in het avontuur. Ondertussen ben ik ook al wat in de schooldrive want ik volg een instapcursus wiskunde voor de richting die ik ga volgen. Zo ben ik toch al wat voorbereid. 
En dan is er nog het kot. Vrijdag begint de verhuis en ik kijk er ontzettend naar uit om het in te richten (ik heb al 12 posters besteld). Want ja, ik ga er wel een heel jaar moeten kunnen overleven. Ernesto (de plant in de foto) kan helaas niet mee, hij moet het zonder mij weten te overleven. Hij zal vervangen worden door andere planten. Het voelt een beetje als hoogverraad maar ach ja. Hij moet er maar mee leren leven. Dit gezegd zijnde mijn vreemde band met de plant.

Hoe zijn jullie gestart met het schooljaar? Nog tips voor het kotleven?

BTW: ik heb een frou frou! ;)

14 opmerkingen :

  1. Je haaaaar!!! het is mooi :) En je outfit is ook mooi en Ernesto ook hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt wel goed, al die aanpassingen! Welke richting ga je studeren? Oh, en ja haar is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh je pony (of frou ;) is zooooooo leuk!! Ik heb het laatste jaar op de middelbare school voor de boeg (oef, eindexamen)... Heel veel plezier dit jaar! (welke opleiding ga je eigenlijk doen? :) ik ben nu wel nieuwsgierig geworden...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah super lief! Ik ga digitale en grafische media studeren. :D

      Verwijderen
  4. Arm plantje! In ieder geval succes dit schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh wauwie je haar, zo mooi! jaa, dit was echt de fijnste zomer ooit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh je haar is zo leuk! En wat een mooie foto ook :) Heel veel plezier met het begin van het studiejaar <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah zo leuk geschreven! Heel veel succes met verhuizen!! En uiteraard ook super veel succes met je studie <3! Ben benieuwd hoe je je kamer gaat inrichten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je haar is zo tof!! Staat je megagoed! Heel veel succes dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je frou frou echt heel erg mooi staan! :) Ik wens je énorm veel succes met je nieuwe schooljaar! x

    BeantwoordenVerwijderen